Co na cellulit na pośladkach?

cellulit na pośladkach
Oceń artykuł

Jak pozbyć się cellulitu na pośladkach?

Ruszaj się:

Musisz codziennie chodzić, aby schudnąć

Wstań. Wstań. Zacznij chodzić. Zacznij poruszać swoim ciałem. Znajdź hobby lub aktywność, która WYMAGA dużo ruchu.

Im więcej będziesz się ruszać, tym lepszy będzie przepływ na krew i tym szybciej zejdzie cellulit.

Prosta zasada polega na tym, aby nie spędzać więcej niż godzinę bez wstawania.

Suche szczotkowanie DZIAŁA.

Tak zwane suche szczotkowanie ma silny wpływ na redukcję cellulitu.

Powoduje bezpośredni i natychmiastowy wzrost przepływu krwi w szczotkowanym obszarze.

Weź suchą szczotkę lub szorstką suchą gąbkę i powoli ocieraj wybrany obszar ruchem okrężnym. Rób to raz dziennie przez około 5 minut.

więcej jest niepotrzebne i może być szkodliwe dla skóry.

Masaż.

Zagoń swojego męża lub chłopaka do pracy.

Kluczem tutaj jest pozwolić im być nieco szorstkimi w masażu. Nie żebyś czuła ból, ale im głębszy masaż, tym lepsze efekty.

Chodzi o to, aby zwiększyć krążenie w skórze. Skuteczny krem na cellulit jak np. Vialise lepiej nawilży skórę i pomoże w procesie gojenia.

Regularny masaż jest sprawdzonym sposobem na zmniejszenie cellulitu (badanie). To wspaniała wiadomość dla każdego, kto kiedykolwiek cierpiał z powodu tej okropnej, nierównej szopki z serem i żałował, że po prostu nie odejdzie.

Na dzisiejszym rynku nadmiernie nasyconych, wyolbrzymionych, antycellulitowych sztuczek, jest ironią, że prosty masaż i masowanie tkanek jest jednym z najskuteczniejszych sposobów zmniejszenia cellulitu i pozbycia się go, a także może być bezpłatny.

Nawet po prostu masowanie obszarów problemowych palcami, aby dać sobie samo-masaż przez około 15 minut dziennie, może przynieść wspaniałe rezultaty, jeśli chodzi o zmniejszenie cellulitu, szczególnie dla kobiet, które najczęściej widzą cellulit na plecach uda i pośladkach.

Minimum 10 minut dla najlepszych efektów!

Nawodnienie jest KLUCZEM.

Cyrkulacja i nawodnienie są najlepszymi przyjaciółmi. Dostarczając więcej wody do organizmu, będziesz naturalnie poprawiać przepływ krwi, podnosząc jakość skóry i pomagając w przemianie materii.

Jednak, choć większość ludzi wie, jak ważne jest przyjmowanie wody. Większość ludzi zmaga się z tym, aby przyjmować odpowiednią jej ilość.

Codziennie rano nalewaj czy tez kupuj dużą butelkę wody

Tak, staniesz się „tą osobą” w biurze, ale to jest w porządku. Bycie tą osobą często jest dobrą rzeczą, jeśli chodzi o zdrowie.

Wyeliminuj cukier.

Cukier jest jednym z podstawowych złych uczynków, które powodują cellulit. Wywołuje:

  • Kumulacja tłuszczu
  • Zapalenie
  • Przedwczesne starzenie się skóry i zmniejszona elastyczność

Te trzy rzeczy to niektóre z głównych czynników zaangażowanych w produkcję cellulitu. Jeśli potrzebujesz naprawić słodycze, spróbuj zamiast gumy!

Zobacz nasz artykuł na temat łamania uzależnienia od cukru, aby uzyskać więcej informacji na temat zmniejszenia spożycia cukru.

Warto sprawdzić: Dobry krem na cellulit – Który będzie najbardziej skuteczny?

Przyjmuj więcej kwasów tłuszczowych Omega-3.

Omega-3 są jednymi z tych substancji odżywczych, które zostały potwierdzone w wielu badaniach, które poprawiają krążenie oraz przepływ krwi w organizmie. Wzrost jest czasami nawet o 30-50%.

Jedz dużo ryb, takich jak łosoś i halibut, aby przyjmować naturalne kwasy omega-3.

Jeśli nie lubisz ryb, suplementacja jest kluczowa. Kup wysokiej jakości olej rybny i przyjmuj suplement diety w dniach, w których naturalnie twój organizm nie dostaje kwasów omega 3.

Trzymaj się swojej codziennej rutyny i spraw, by była nawykiem.

Jeśli naprawdę masz uparty cellulit, możesz spróbować się go pozbyć z dedykowanym systemem ćwiczeń, który może leczyć pierwotną przyczynę cellulitu.